Roggelseweg 2 | 5988 BP | Helden
077-3060140
info@jacobs-it.nl

Administratief Medewerker (8-16 uur)

Wegens aanhoudende groei zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.

Als administratief medewerker weet jij de financiële administratie goed op orde te houden en verzorg je werkzaamheden op diverse gebieden zoals Crediteuren- en Debiteurenbeheer het opstellen van financiële overzichten. Dat betekent dat jij in deze functie echt kunt bijdragen aan de juiste cijfers en aan jouw ontwikkeling op je vakgebied. Daarnaast voer je verschillende administratieve en organisatorische werkzaamheden uit ter ondersteuning van onze onderneming.

Het leuke van deze functie is het brede en afwisselende takenpakket. Het ene moment sta je klanten te woord over lastige en minder lastig financiële vraagstukken en het andere moment regel je alle facilitaire zaken op de kantoorlocatie.

Je krijgt veel vrijheid om deze functie in te delen. Kun jij meer verantwoordelijkheden aan, dan is er uiteraard ruimte om het takenpakket steeds verder uit te breiden. Aan uitdagingen dus geen gebrek. Dit alles doe je in een organisatie die gekenmerkt wordt door een collegiale, informele sfeer en korte communicatielijnen.

Kortom, gaat jouw hart sneller kloppen van getallen en cijfers, lees dan snel verder …..

Functie-omschrijving Administratief Medewerker
Onze organisatie groeit stevig, je komt te werken op ons kantoor in Helden. We verwachten dat je zelfstandig werkt binnen ons team en dient op eigen kracht de volgende verantwoordelijkheden- en takenpakket op je te nemen :

  • Je draagt zorg voor een accurate en kloppende debiteuren administratie;
  • Je registreert en activeert verkochte abonnementsvormen in het systeem;
  • In- en uitgaand telefoonverkeer met crediteuren en debiteuren;
  • Verwerken van verkoopfacturen;
  • Controleren van inkoopfacturen;
  • Je voert diverse voorbereidende werkzaamheden uit t.b.v. maandelijkse afsluiting;
  • Je zorgt voor een correcte en tijdige incassering van facturen;

Functie-eisen

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1-2 jaar relevante werkervaring. Werkervaring in administratieve dienstverlening (crediteuren/debiteuren) is een pré;
  • Administratief goed onderlegd;
  • Goede kennis van Excel;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met MS-Office programma’s;

Geboden wordt:

  • Leuke en enthousiaste collega’s;
  • Uitdagende projecten en werkzaamheden;
  • Een leerzame en fijne werksfeer in een prettig en luxe kantoorpand.

Is dit iets voor jou? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV en portfolio naar :

Jacobs IT Solutions
t.a.v. Dhr. Hans Jacobs
Roggelseweg 2
5988 BP Helden
Email : hans@jacobs-it.nl