Functieomschrijving :
Voor verschillende klanten in diverse branches word je binnen onze ICT-afdeling het eerste (telefonische) aanspreekpunt op het gebied van ICT gerelateerde vraagstukken. Een dag begint voor jou altijd met het bekijken van binnengekomen meldingen binnen ons ticketsysteem. Deze verwerk je op de voorgeschreven manier. Je zorgt ervoor dat je snel alle informatie helder hebt om tot de kern te kunnen komen. Alle administratie die hiermee samengaat, handel jij op nauwkeurige wijze af. IT gerelateerde storingen of incidenten oplossen zit in jouw aard en wanneer je er even niet uitkomt ben je niet bang om vragen door te zetten naar de 2de of 3de lijns. Om jezelf te blijven ontwikkelen krijg je de mogelijkheid om, wanneer dit nodig is, te werken op locatie. Hierbij ondersteun je dan de projectleider. Met de modernste en slimste IT-toepassingen worden er dagelijks klanten geholpen. De werkzaamheden variëren per klant en beginnen bij 1 tot en met 100 werkplekken.
Wat ga je doen :
- Je gaat 1e lijns support geven aan onze klanten;
- Je bent het eerste (telefonisch) aanspreekpunt van onze klanten bij ICT storingen en meldingen. Na de registratie hiervan zorg je voor een correcte verwerking.
- Je maakt analyses van storingen en zorgt voor een blijvende oplossing;
- Je zoekt actief de samenwerking op met je collega’s. Enerzijds om te leren, maar vooral ook om de klant goed te helpen.
We bieden je :
- Een vaste baan met goed salaris
- Een erg gezellig snelgroeiend bedrijf met veel humor
- Een eigen werkplek
- Volop kansen en mogelijkheden jezelf te ontwikkelen.
Is dit iets voor jou of wil je meer informatie ontvangen? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar :
Jacobs IT Solutions
t.a.v. Dhr. Hans Jacobs
Roggelseweg 2
5988 BP Helden
Email : hans@jacobs-it.nl